Amensi Kliiniku
teenuste kasutamise tingimused
AMENSI KLIINIKU KASUTUSTINGIMUSED
Kehtib alates: 1.juuli, 2025
1. ÜLDISED TINGIMUSED
1.1 Lepingu pooled
Käesolevad kasutustingimused reguleerivad suhteid Amensi Kliiniku (edaspidi "Kliinik") ja kliendi (edaspidi "Klient") vahel psühholoogiliste nõustamisteenuste osutamisel ja liitumispakettide kasutamisel.
1.2 Kasutustingimuste aktsepteerimine
Teenuse tellimisel või liitumispaketiga liitudes kinnitab Klient, et on tutvunud käesolevate tingimustega ja nõustub nendega täielikult.
2. PSÜHHOLOOGILISED NÕUSTAMISTEENUSED
2.1 Teenuse kirjeldus
Kliinik osutab professionaalseid psühholoogilisi nõustamisteenuseid kvalifitseeritud spetsialistide poolt online-formaadis.
2.2 Broneerimine ja ettemaks
Kõik nõustamised toimuvad ettemaksu alusel
Ettemaks tuleb tasuda broneeringu kinnitamisel enne seansi toimumist
Ettemaksu tasumata broneeringud tühistatakse automaatselt
2.3 Tühistamise tingimused
Broneeringu saab tühistada tasuta kuni 24 tundi enne seansi algust
Tühistamine toimub broneerimissüsteemi kaudu Kliendi enda poolt
Vähem kui 24 tundi ette tühistamisel või mitteilmumisel ettemaksu ei tagastata ja tuleb tasuda seansi eest tagant järgi.
3. LIITUMISPAKETID
3.1 Pakettide kirjeldus
Kliinik pakub kahte erinevat liitumisplaaniga:
Algaja Plaan: 99€
Intensiivne Plaan: 240€
3.2 Liitumise tingimused
Minimaalne liitumisperiood on 3 kuud
Liitumine toimub automaatse pikendamise alusel
Maksed võetakse pangakaardilt automaatselt iga kuu sama kuupäeval
3.3 Maksete korraldus
Klient annab liitumisel automaatse maksekorraluse
Maksed toimuvad ettemaksu korras
Ebaõnnestunud makse korral peatub teenuse osutamine kuni makse laekumiseni
Klient vastutab pangakonto piisava jäägi eest
3.4 Liitumise lõpetamine
Liitumise saab lõpetada pärast minimaalse 3-kuu perioodi möödumist
Lõpetamiseks saab Klient kodulehel amensi.ee lõpetada liitumine.
Automaatne pikendamine lõppeb järgmise arveldustsükli alguses
4. MAKSETE TINGIMUSED
4.1 Hinnad ja tasud
Kehtivad hinnad on märgitud Kliiniku kodulehel
Kliinik jätab endale õiguse hindu muuta 30-päevase etteteatamisega
4.2 Tagastamised
Osutatud teenuste eest raha ei tagastata
Tühistamata seansside eest ettemaksu ei tagastata
Liitumistasu ei tagastata.
5. KLIENDI KOHUSTUSED
5.1 Andmete õigsus
Klient kinnitab esitatud andmete õigsust
Andmete muutumisel tuleb sellest viivitamatult teavitada
5.2 Käitumisnõuded
Klient kohustub käituma viisakalt ja lugupidavalt
Sobimatu käitumise korral võib Kliinik teenuse osutamise lõpetada
5.3 Konfidentsiaalsus
Klient mõistab, et nõustamisseanssidel käsitletav teave on konfidentsiaalne
Spetsialisti töömeetodite või muude professionaalsete saladuste avaldamine on keelatud
6. KLIINIKU ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
6.1 Teenuse kvaliteet
Kliinik tagab teenuste osutamise kvalifitseeritud spetsialistide poolt
Kliinik järgib kehtivaid eetikanõudeid ja kutse-eetika koodeksit
6.2 Andmekaitse
Kliinik kaitseb Kliendi isikuandmeid vastavalt andmekaitseseadusele
Andmeid kasutatakse ainult teenuse osutamise eesmärgil
6.3 Teenuse kättesaadavus
Kliiniku poolt tühistatud seansi puhul tagastatakse seansi tasu Kliendile.
Tehniliste probleemide korral kompenseeritakse seanss või broneeritakse uus seanss.
7. VASTUTUSE PIIRANGUD
7.1 Kliiniku vastutus
Kliiniku vastutus piirdub osutatud teenuse maksumusega
Kliinik ei vastuta kaudsete kahjude eest
Kliinik ei vastuta kliendi otsuste tagajärgede eest
7.2 Forced Majour
Klinik ei vastuta teenuse osutamata jätmise eest vääramatu jõu korral
Vääramatu jõu alla kuuluvad: looduskatastroofid, sõjad, riiklikud eriolukord jms
8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
8.1 Läbirääkimised
Vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel
Pretensiooni vastus antakse 14 tööpäeva jooksul
8.2 Kohtulik lahendamine
Lahendamata vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi kohtutes
Kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust
9. LÕPPSÄTTED
9.1 Tingimuste muutmine
Kliinik võib tingimusi muuta, teavitades sellest 30 päeva ette
Oluliste muudatuste korral on Kliendil õigus leping lõpetada
9.2 Lepingu kehtivus
Leping kehtib kuni selle lõpetamiseni
Lepingu osalise kehtetuse korral jäävad ülejäänud sätted kehtima
9.3 Kontaktandmed
Amensi Kliinik
808 CREW OÜ
Telefon: 5032241
E-post: erkki@amensi.ee
Reg. nr: 16793907
Kliendi poolt seansi broneerimine või teenuse osutaja poolt broneeringu tegemine elektrooniliselt ning kliendi poolt mitte tühistamine ( tähendab automaatselt seansi broneeringuga nõustumist) tähendab käesolevate tingimustega nõustumist.
Amensi Kliinik
Teenuseid pakume Tartus, Näituse 3 ja Tallinnas, Mardi 14/1-13 ja onlines.
808 CREW OÜ, reg kood.16793907
erkki@amensi.ee, grete@amensi.ee
telefon 5541573
